Provtagning Rasbo vårdcentral, Rasbo, Gåvsta

Om Provtagning Rasbo vårdcentral, Rasbo, Gåvsta

018-611 07 00

Vid vårdcentralens laboratorium kan du lämna blodprov och urinprov efter remiss från vårdpersonal. Vi sköter provtagningar åt vårdcentralen och andra vårdgivare. Vissa prover analyseras på plats, andra skickas vidare till Akademiska laboratoriet för analys.

018-611 07 00 Växelnummer
Gåvstavägen 19, Uppsala - visa på karta
  • Tisdag 09:00 - 12:00 (ej helgdagar)
  • Torsdag 09:00 - 12:00 (ej helgdagar)
Drop-in
Remiss från vårdpersonal krävs.
Provtagningsverksamhet, öppen vård