Rasbo vårdcentral, Rasbo

Om Rasbo vårdcentral, Rasbo

Rasbo vårdcentral är en mindre vårdcentral. Du hittar oss centralt i Rasbo. Här finns distriktsläkare, distriktssköterska och provtagning. Genom vårt samarbete med Gränbystadens vårdcentral har du tillgång även till deras utbud.

Med våra e-tjänster kan du beställa tid, av- och omboka tid, förnya recept eller kontakta oss.

Tillsammans med dig tar vi hand om din hälsa.

Lista dig hos Rasbo vårdcentral, Rasbo

Gåvstavägen 19, Uppsala - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Tisdag 09:00 - 12:00 (ej helgdagar)
  • Tisdag 13:00 - 15:00 (ej helgdagar)
  • Torsdag 09:00 - 12:00 (ej helgdagar)
  • Torsdag 13:00 - 15:00 (ej helgdagar)