Holmvägen 1, Upplands Väsby

Akut tandvård

Pris efter konsultation

Tandläkare Annika Ireblad har haft sin mottagning sedan 1997. Det var Annikas mamma Lena Lindvall som öppnade mottagningen 1974.

Hos oss får du tandvård i en lugn och familjär miljö. Vi försöker alltid se till patientens önskemål och ger dig den tid och behandling som du behöver. Vi tar gärna hand om hela familjen, både barnen och de vuxna!

Vi har erfarenhet av att ta emot tandvårdsrädda patienter, såväl vuxna som barn.

Vi har öppet som vanligt!

Vi håller vår mottagning öppen som vanligt och har vidtagit åtgärder för att försäkra oss om att både vi och våra patienter ska känna oss trygga när det gäller smittrisken för covid-19. Bland annat har vi gått tre stycken kurser för att fördjupa våra kunskaper när det gäller våra basala hygienrutiner, och hur vi ska arbeta patientsäkert. Har du några frågor kring hur vi arbetar är du alltid välkommen att höra av dig!

Förebyggande tandvård

En betydande del av vår tandvård är den förebyggande. Vi ger dig tips och råd om hur du själv tar hand om dina tänder på bästa möjliga sätt – allt för att minska risken för bland annat karies och tandlossning.

Vi erbjuder följande behandlingar:

• Medicinsk laser

• Snarkskenor/sömnutredningar

• InvisalignGo

Följ oss på Facebook!

Gå gärna in och följ oss på vår Facebook-sida för de senaste uppdateringarna!

Välkommen att kontakta oss för mer information!

Informationen uppdaterades 09:06 - 29 maj, 2023

Annika Ireblad

Linda

17 apr, 2022

29 jun, 2021

Alltid lika trevligt bemötande, en trevlig lokal och jag som har tandläkarskräck, har inga problem att komma hit. Mina småbarn går även här och längtar till att få komma tillbaka igen. Varma rekommendationer!

11 feb, 2021

Rekommenderar !

14 feb, 2019

4 feb, 2019

Helt fantastisk tandläkare, lugn, trevlig, rolig. Varje besök är en fröjd även om orsaken till att man är där inte är lika rolig.

Fråga ställd 10:30 - 6 feb, 2020

Hej, har en visdomstand som värker och kandköttet är på väg att växa över tanden, har haft värk i denna tand av och till i några år, kan man dra ut sen hast den inte riktigt kommit fram ?

Tandläkare Annika Ireblad svarar:

Hej Det är jättesvårt att svara på utan att ha sett röntgenbilder och sett kliniskt hur det ser ut. Rent teoretiskt så kan man ta bort en tand även om den inte kommit fram, men hur det är just i ditt fall är omöjligt att svara på utan att ha sett det Med vänlig hälsning, Annika

Fråga ställd 20:25 - 12 okt, 2017

Hej! Jag undrar hur mycket ungefär en undersökning med röntgen och borttag av tandsten kostar hos er gjord av tandläkare respektive tandhygienist.

Tandläkare Annika Ireblad svarar:

Hej En undersökning med röntgen samt borttagning av tandsten kostar 825 kr hos mig. Beroende på hur gammal du är och när du senast var hos tandläkaren, så betalar försäkringskassan 150-600 kronor av dessa 825 Mvh Tandläkare Annika Ireblad

Fråga ställd 18:44 - 11 jul, 2017

Hej har en tand ej vistonstand men det är den längstbak (sista) högst upp vänster sida den har gått sönder men jag har bestämt mig den ska ut ur munnen för det är en tand jag lididt av länge länge innan den gick sönder . Vad har ni för priser cirka och har ni någon tid på torsdag förmiddag. Jag vill helst ha någon lugn person är rädd för tandläkaren och lider av panikångest som jag nyss fått diagnos. Mvh lena

Tandläkare Annika Ireblad svarar:

Hej Lena Självklart skulle jag gärna vilja hjälpa dig men tyvärr har jag fullt den här veckan och går sedan på semester och är tillbaka 14/8. Har du besvär eller kan du vänta? Priset är svårt att säga då jag inte sett hur det ser ut men runt 1000-2000kr beroende på hur det ser ut. Vill du ha en tid i augusti? Mvh Tandläkare Annika Ireblad

Måndag - Tisdag:08:30 - 15:30

Måndag - Tisdag:08:30 - 15:30