Ungdomshälsan Umeå

Umeå

Till ungdomshälsan kan du som är 13-22 år vända dig om du har frågor om sex, din egen kropp och preventivmedel. Här får du gratis kondomer och akut p-piller. Du kan också testa dig för könssjukdomar och göra graviditetstest.

Finns behov av samtalsbehandlare är åldersgränsen 16-22 år. Kontakta oss om du behöver någon att prata med eller om du vill ha hjälp att sluta med tobak, alkohol eller droger eller har problem med mat och ätande.

Alla besök på ungdomshälsan är gratis och alla som jobbar har tystnadsplikt. Föräldrar eller andra vuxna kan också kontakta oss.

I vårt utbud finns länk till bokningstjänsten för studiebesök och föreläsningar för gymnasie- och högstadieelever.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 91 52
Rådhusesplanaden 3B, 2 tr - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Lunch 12-13

Dietist, Ungdomsmottagning, Ätstörningsvård, barn och ungdom

• 22:16 - 02 okt, 2017

• 09:00 - 16 feb, 2017 skrev:

Vår lilla familj har fått enorm hjälp av kuratorn. De har lyssnat på allt vi har att tampas med utan att avbryta eller komma med pekpinnar. Vi har enbart mötts av respekt och uppmuntran.

• 07:24 - 28 mar, 2014 skrev:

Ungdomsmottagningen i Umeå bemöter dig med respekt och lyssnar verkligen. Man blir mottagen som en person, snarare än som "någon".