Barnmottagning Umeå

Umeå

Barnmottagningen i Umeå vänder sig till barn mellan 0 och 18 år.

Här bedrivs både akut- och planerad vård. Hos oss arbetar läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, barnsköterskor, läkarsekretare, kuratorer, psykologer, dietister, sjukgymnaster, arbetsterapeut, uroterapeut och allergikonsulent.

Norrlands universitetssjukhus - visa på karta
  • Måndag 08:00 - 16:30 återuppringning
  • Tisdag 08:30 - 16:30 återuppringning
  • Onsdag - Fredag 08:00 - 16:30 återuppringning
Ja
Medicin, barn och ungdom

08:36 - 05 sep, 2016 skrev:

Vi kom in akut i Onsdags med vår lilla Eddie som hade ett kraftigt astmaanfall. Tack för att ni tog hand om oss så fint och för att ni på så vis även fångade hans förtroende. Ni är hjältar!

15:11 - 10 okt, 2014 skrev:

Tack för att ni alltid bemöter mig och mina barn på ett bra sätt, med värme och professionalitet! Mina barn har aldrig varit allvarligt sjuka, men jag känner ändå att deras situation (celiaki och allergi/astma) tas på allvar. TACK!

14:09 - 09 apr, 2013 skrev:

Ni ta bra hand om alla men ibland borde ni vara mer folk så man sliper väbta fle r a timmar