Stressrehabilitering Västerbotten

Umeå

Stressrehabiliteringen utgör en del av Arbets- och beteendemedicinskt centrum, som arbetar med att förebygga och behandla ohälsa relaterad till arbete, miljö och livsstil.

På stressrehabiliteringen bedömer, behandlar och rehabiliterar vi personer med stressrelaterad psykisk ohälsa, framför allt utmattningssyndrom, med syfte att återställa bästa möjliga hälsa, funktion och arbetsförmåga.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 33 70 Växelnummer 090 - 785 00 00
Analysvägen 1 - visa på karta

Remiss krävs från annan vårdgivare eller via Egen vårdbegäran. Mer information finns under länken Remiss och Egen vårdbegäran.

Socialmedicin, Specialistsjukvård