Capio hälsocentral Dragonen

Umeå

Välkommen till Capio Hälsocentral Dragonen!

Om du blir sjuk och behöver rådgivning tar vi hand om dig. Du ska inte behöva vänta länge, därför anstränger vi oss för att det ska vara enkelt att nå oss. Hos oss får du ett professionellt omhändertagande med ett gott bemötande. Du erbjuds fast läkarkontakt med erfarna distriktsläkare.

Vi erbjuder även: distriktssköterskemottagning, arbetsterapi, barn- och mödravårdscentral, diakon, dietist, psykolog, sjukgymmnast och medicinsk fotvård.

Välkommen att lista dig hos oss!

Lista dig hos Capio hälsocentral Dragonen

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 91 48
Ridvägen 12 - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Återuppringning

Allmänmedicin, Arbetsterapeut, Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Distriktssköterskeverksamhet, Kuratorsverksamhet, Sjukgymnast

3,8

• 12:55 - 24 aug, 2016 skrev:

Dåligt att det inte går att bli uppringd av er när ni inte kan svara.

3,8