Medicinmottagning Umeå

Umeå

Medicinmottagningen ingår i Medicincentrums mottagningsverksamhet och hit kommer patienter med olika medicinska sjukdomar inom allmän medicin, gastroenterologi (mag- och tarmsjukdomar), diabetes och endokrinologi (ämnesomsättningssjukdomar) och angiologi (kärlsjukdomar)

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 91 44 Växelnummer 090 - 785 00 00
Norrlands universitetssjukhus - visa på karta

Remiss krävs från annan vårdgivare eller via Egen vårdbegäran. Mer information finns under länken Remiss och Egen vårdbegäran. Medicincentrum har ett gemensamt telefonnummer dit du som patient kan ringa för att beställa blankett för Egen vårdbegäran. Vi kan i vissa fall hjälpa till att fylla i blanketten. Telefon 090 – 785 31 00

Diabetesvård, Dialysverksamhet, Endokrinologi, Gastroenterologi, Lungsjukvård, Medicinsk njursjukvård, Specialistsjukvård, Strokevård