Smärtbehandlingsenhet Umeå

Umeå

Mottagningen bemannas av smärtsjuksköterska samt narkosläkare. Här behandlas patienter med akut smärta (mindre än 3 månaders varaktighet) och patienter med smärta orsakad av tumörsjukdom.

Smärtlindring ges även till inneliggande patienter med akut svår smärta och patienter med nervsmärta. Vissa patienter från primärvården behöver snabb hjälp för akut svår nervsmärta, till exempel bältros.

Receptförnyelse sker via inremitterande läkare.

Telefon: 090-785 24 76. Röstbrevlåda öppen dygnet runt. Avbokning, ombokning eller att lämna ett meddelande till smärtsjuksköterska görs via röstbrevlådan.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 090 - 785 24 76