Smärtbehandlingsenhet Umeå

Umeå

Mottagningen bemannas av smärtsjuksköterska samt narkosläkare. Här behandlas patienter med akut smärta (mindre än 3 månaders varaktighet) och patienter med smärta orsakad av tumörsjukdom.

Smärtlindring ges även till inneliggande patienter med akut svår smärta och patienter med nervsmärta. Vissa patienter från primärvården behöver snabb hjälp för akut svår nervsmärta, till exempel bältros.

Receptförnyelse sker via inremitterande läkare.

Telefon: 090-785 24 76. Röstbrevlåda öppen dygnet runt. Avbokning, ombokning eller att lämna ett meddelande till smärtsjuksköterska görs via röstbrevlådan.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 24 76