Psykoterapimottagning Umeå

Umeå

Vi erbjuder familjeterapi, kognitiv psykoterapi och psykodynamisk psykoterapi.

På mottagningen arbetar legitimerade psykoterapeuter med skiftande grundutbildningar, psykologer, socionomer, sjuksköterskor, skötare, arbetsterapeut och bildterapeut.

Dessutom arbetar terapeuter under handledning och terapeuter under utbildning här. En läkare är också knuten till mottagningen.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 63 39 Växelnummer 090 - 785 00 00
Sveagatan 18 - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:15 - 13:15

Allmänpsykiatri, vuxna, Psykisk hälsa, Psykoterapeut

3,5

• 19:28 - 13 sep, 2016 skrev:

Har tillbringat många år här, bara mött bra terapeuter och känt mig trygg vilket är a och o för att en terapi ska fungera öht. Kan verkligen rekommendera mottagningen men gissar på att det är lång väntetid dessvärre.....

3,5