Barn- och ungdomspsykiatrisk mottagning Umeå

Umeå

Barn- och ungdomspsykiatri Umeå är en specialistmottagning för barn och unga med allvarliga psykiska problem. För att komma till mottagningen behövs remiss från hälsocentralen, barnhälsovården, ungdomsmottagningen ungdomshälsan eller skolans elevhälsa. I Umeå finns också en vårdavdelning för hela länet.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 93 93
Aktörgränd 16 - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:30 - 09:30
  • Måndag - Tisdag 13:00 - 14:30
  • Torsdag - Fredag 08:30 - 09:30
  • Torsdag - Fredag 13:00 - 14:30

I Västerbotten behöver man remiss för att komma till Bup. Det är hälsocentralen, sjukstugan, barnhälsovården, ungdomshälsan, ungdomsmottagningen eller skolans elevhälsa som kan skriva remiss om de bedömer att problemen är allvarliga.

Dietist, Psykiatri, barn och ungdom, Psykiatriker, Ätstörningsvård, barn och ungdom