Logopedmottagning Umeå

Umeå

Logopedkliniken arbetar med barnlogopedi, till exempel avvikande språkutveckling, neurologopedi till exempel afasi samt öron-, näs- och halslogopedi.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 93 41 Växelnummer 090 - 785 93 41
Norrlands universitetssjukhus - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:00 - 10:45 återuppringning
  • Måndag - Söndag Dygnet runt Röstbrevlåda

Remiss krävs från annan vårdgivare eller via egen vårdbegäran. Mer information finns under länken Remiss och Egen vårdbegäran.

Logoped, Specialistsjukvård