Hörcentral Lycksele

Umeå

På Hörcentralen erbjuder vi hjälp för barn och vuxna med hörselnedsättning och/eller tinnitus.

Vi utför hörselmätningar, anpassning av hörapparater och andra tekniska hjälpmedel samt ger råd och stöd.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 93 32 Växelnummer 090 - 785 93 32
Lycksele lasarett - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 07:15 - 08:30 återuppringning

För att komma till oss första gången krävs en remiss eller en så kallad egen vårdbegäran. Mer information finns under länken Remiss och Egen vårdbegäran.

Hörcentral, Specialistsjukvård