Sexologiskt behandlingscentrum Umeå

Umeå

Vi arbetar med att främja sexuell och reproduktiv hälsa och förebygga sexuellt tvång och våld. Vi erbjuder utredning, behandling och rådgivning, både enskilt och i par.
Exempel på problem är nedsatt sexuell lust, försämrad sexuell funktion, svårighet att få orgasm, smärta vid samlag, sexuella problem på grund av funktionshinder eller sjukdom. Personer som har varit utsatt för sexuellt tvång / övergrepp, som har erfarenhet av sexualitet som skadar en själv och/eller andra, ha erfarenheter av hypersexualitet, tas emot.
Vi erbjuder utredning, rådgivning och behandling, enskilt och i par.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 19 75
Lasarettsbacken 10 - visa på karta

Remiss krävs för både dig och din partner från annan vårdgivare. Mer information hittar du under länken Remiss.

Sexolog, Specialistsjukvård, Urolog