Kvinnoklinik Umeå

Umeå

Till kvinnoklinikens mottagning kommer kvinnor i alla åldrar för att få råd och hjälp med olika problem och funderingar kring kvinnosjukdomar. Besöken kan vara bokade eller akuta. Exempel på besök kan vara cellförändringar, framfall, urinläckage, abortrådgivning, blödningar, preventivmedel, hormonutredningar, smärta, samtalsstöd och krisbearbetning.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 91 45
Norrlands universitetssjukhus - visa på karta

Gynekolog

2,2

• 11:49 - 25 jul, 2017 skrev:

Efter instruktion i telesvar valde jag "akut sjuk" och då bryts samtalet. Vid val av rådgivning och tidsbokning får jag meddelandet att "det är många som ringer och vi har fullt för dagen". Vid besök tidigare på Kvinnokliniken i Umeå var personalen fantastisk och professionell, men tillgängligheten är inte bra.

2,5

• 09:26 - 21 jun, 2017 skrev:

Har försökt nå er i flera dagar utan resultat. Ringt tidigt på morgonen, och då var det redan fullt. Ni säger i telefonsvararen att man kan nå er på hemsidan, men väl där, efter att ha loggat in, går det inte att nå er eller boka tid. Samtidigt så hänvisar både barnmorska och 1177 bara till er. Tragiskt att man inte kan få hjälp av er när man behöver det.

1,0

• 11:09 - 24 feb, 2017 skrev:

Det går inte att komma fram. Det är "många som ringer så de tar inte emot fler samtal för dagen". Jag letar efter någon form av email för kontakt, den hade jag gärna blivit hänvisad till.

Servicen får 1 av 5 bananas.

1,0

• 21:27 - 19 jan, 2017 skrev:

Att nå er på kvinnokliniken är näst intill omöjligt. Har ringt flertalet gånger under telefontid men inte kommit fram och via er telefonsvarare blivit hänvisad till mina vårdsidor. Efter två mail och två svar med återhänvisning till att ringa mottagningen i stället så gav jag upp.

2,8

• 08:07 - 17 nov, 2016 skrev:

Ringer precis kl.8 o telefon tiden är slut. Hur är det möjligt?

2,0

• 22:01 - 07 aug, 2015 skrev:

Ringer två minuter efter att telefontiden öppnat och får till svar att det är fullt. Hur skall man komma fram?