Sjukhustandvård

Umeå

Verksamhet där man handlägger orala problem hos vuxna som behöver ett särskilt omhändertagande, t.ex. på grund av funktionshinder, tandvårdsrädsla eller av medicinska skäl.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 62 60 Texttelefon 090 - 12 74 05
Norrlands universistetssjukhus,Tandläkarhögskolan - visa på karta
  • Måndag - Fredag 12:00 - 13:00 Lunch

Ja