Pedodonti

Umeå

090 - 785 62 00 , 090 - 785 93 83

Den specialiserade barn- och ungdomstandvården har utökade resurser för att ta hand om dig med speciella behov av tandvård. Vi tar hand om dig som har tandvårdsrädsla och utreder och behandlar bland annat störningar i tandutvecklingen, tandskador efter olycksfall och förändringar i munslemhinnan.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

Telefon 090 - 785 62 00 090 - 785 93 83 Växelnummer 090 - 785 00 00
Norrlands universitetssjukhus 90185 Umeå - visa på karta