Närhälsan Billingen vårdcentral, Skövde

Om Närhälsan Billingen vårdcentral, Skövde

Närhälsan Billingen vårdcentral är en offentligt driven vårdcentral centralt belägen på Käpplunda gärde.
I vår verksamhet finns en stabil bemanning som driver läkarmottagning, distriktssköterskemottagning, barnavårdscentral, astma-KOL mottagning, diabetes/blodtrycksmottagning, laboratorium med mera.
Apoteket Tranan ligger i anslutning till vårdcentralen.
Verksamhetschef: Åsa Breman tel 447120

Lista dig hos Närhälsan Billingen vårdcentral, Skövde