Folktandvården Ulricehamn, Ulricehamn

Ulricehamn

Hos oss kan både vuxna och barn få hjälp med allt från en vanlig undersökning till mer komplicerad tandvård.
Våra duktiga tandvårdsteam hjälper dig med allt du behöver.

Hos oss får du två års garanti på fyllningar, kronor och broar och ett års garanti på proteser.

Vi erbjuder även Frisktandvård där du betalar ett fast pris för din tandvård - ett bra sätt att hålla koll på dina tandvårdskostnader.
Kontakta oss så får du veta mer!

Klinikchef: Åsa Andergrand

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 010 - 441 99 66 Växelnummer 010 - 441 99 66
Boråsvägen 18, 523 37, Ulricehamn - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 07:30 - 17:30
  • Onsdag - Torsdag 07:30 - 16:30
  • Måndag - Tisdag 07:30 - 17:45
  • Onsdag - Torsdag 07:30 - 16:45

Våra lokaler ska vara tillgängliga för alla, därför ber vi dig undvika stark parfym när du besöker oss.

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmäntandvård, Tandläkare