HälsoBrunnen - vårdcentral, Ulricehamn

Om HälsoBrunnen - vårdcentral, Ulricehamn

Läkare (spec.i allmänmedicin), distr.sjuksköterska
diabetessköterska, astma/kol-sköterska, barnavårdscentral. Tillgång till psykolog/psykoterapeut och medicinsk fotvård

Lista dig hos HälsoBrunnen - vårdcentral, Ulricehamn

Vistvägen 2, 523 37, Ulricehamn - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

HälsoBrunnen - vårdcentral, Ulricehamn

07:00 - 16 jul, 2018 skrev:

Bästa vårdcentral jag haft under mina 65 år. Mycket trevlig och hjälpsam personal.

12:43 - 05 apr, 2018 skrev:

Haft tre tillfällen för att jämföra och är häpen över snabbheten, smidigheten och sättet de jobbar på.
Allt från att de ringer upp när de skall, proffsigheten i incheckningen, inga väntetider, bra personal och en klass upp från allt jag sett i den allmänna vårdcentralsmiljön.
En förflyttning av index. Bra jobbat.

12:32 - 16 mar, 2018

07:45 - 12 jun, 2017

4,2

21:47 - 26 apr, 2017

19:51 - 16 aug, 2016 skrev:

Det tog många år (över 10) och tre vårdcentraler innan jag fick hjälp.

11:35 - 12 aug, 2016 skrev:

Alltid trevlig, kompetent och serviceinriktad personal som har patientens bästa i focus! Aldrig några problem att förnya recept vilket till och med görs gratis. Ställde upp och tog emot min son strax efter stängning då han hade öroninflammation och skulle resa/flyga utomlands tidigt på morgonen efter. Lätt vårdcentral att ringa till och snabb återuppringning. Här får man inte ett telefonsvar/meddelande då man ringer att telefonkön är full var vänlig ring i morgon igen, vilket man tyvärr kan få på andra vårdcentraler...

13:37 - 16 dec, 2014 skrev:

Kompetent och trevlig personal.

08:23 - 17 sep, 2013 skrev:

Alltid professionellt bemötande och trevlig personal! mycket bra med apoteket precis där,

12:59 - 31 maj, 2013 skrev:

Vänligt och professionellt bemötande av kompetent personal. Trevliga lokaler som ligger lätt tillgängligt. Ett extra plus är att det finns ett apotek vägg i vägg.

07:35 - 22 maj, 2013