Privat läkarmottagning Boris Cvetkovski

Om Privat läkarmottagning Boris Cvetkovski

Spec. Allmänmedicin

Göteborgsvägen 89, 433 62, Sävedalen, Göteborgsvägen 89, Sävedalen, Partille. - visa på karta

Privat läkarmottagning Boris Cvetkovski

4,4

17:57 - 18 okt, 2018 skrev:

Han är den goaste farbror doktor som jag känner!!

4,2

17:50 - 12 dec, 2017

14:34 - 07 apr, 2015 skrev:

Han är Sveriges bästa läkare har haft han i 20år

20:42 - 04 feb, 2015 skrev:

Det var mitt första besök hos honom. Han är verkligen kunnig läkare som lyssnar, förklarar och ge råd. Tvivla inte att besöka honom

23:16 - 11 dec, 2013 skrev:

doktor boris är en läkare man kan lita på . han är den duktigaste läkaren jag någonsin mött . Med vänlig hälsning nahir