Partille barn- och ungdomsmedicinsk mottagning, Göteborg

Partille barn- och ungdomsmedicinsk mottagning

, Göteborg

GöteborgsvÀgen 84, 433 63, SÀvedalen, 43363 Göteborg

Öppet idag frĂ„n 08:00

Nu kan du se dina kallelser direkt i mobilen. Logga in pÄ 1177.se, gÄ till instÀllningar och vÀlj att i första hand fÄ din information digitalt samt godkÀnn avisering och delning. DÄ kommer vÄrden att skicka dina kallelser digitalt, nÀr det Àr möjligt.

VÀlkommen till Partille barn- och ungdomsmedicinsk mottagning. PÄ vÄr mottagning arbetar barnlÀkare, barnsjuksköterskor, medicinska sekreterare, psykologer, kurator samt dietist. Vi tar emot barn upp till 18 Är som behöver specialistkompetens. Vi har ingen drop-in verksamhet utan hit kommer du pÄ remiss. Vid akut sjukt barn under 6 mÄnader Àr ni vÀlkomna att kontakta oss för rÄd och eventuell akuttid. Barn över 6 mÄnader hÀnvisas till sin vÄrdcentral. RÄdgivning och tidsbokning sker hos vÄra barnsjuksköterskor pÄ telefonnummer 010-473 34 00. För övriga Àrenden kan du Àven anvÀnda dig av e-tjÀnsterna ovan. Barn som inte varit aktuella pÄ vÄr mottagning för besök pÄ 1,5 Är hÀnvisas i första hand till vÄrdcentral. Enhetschef: Erica Alinder Telefon: 0721-72 69 23

Informationen uppdaterades 10:18 - 25 mar, 2024

Vill du veta hur din kropp mÄr? Boka en hÀlsokontroll hos Svensk Provtagning!

• ett stort utbud av hĂ€lsokontroller i olika omfattning
  • över 155 provtagningsenheter frĂ„n Kiruna i norr till Malmö i söder.
Boka hÀlsokontroll hos Svensk provtagning

Omdömen frÄn patienter

Baserat pÄ 6 omdömen

20 apr, 2022

Normalt sÀtt bra bemötande pÄ plats men Àr nu mycket missnöjd med hantering av telefontider. Jag ville ha reda pÄ hur det gÄtt med att par prover som togs förra veckan och fick knappa in telefontid för uppringning. Varken igÄr eller idag (19-20/4-22) har nÄgon ringt upp pÄ angiven telefontid Tacksam om ni talar in pÄ telefon om ni Àr kort om folk och inte kan ringa upp! Ni borde i sÄ fall Àven ta bort tjÀnsten med att ni hör av er pÄ bokade telefontider.

9 sep, 2020

MĂ„ndag - Torsdag:08:00 - 12:00
MĂ„ndag - Torsdag:13:00 - 16:00

MĂ„ndag - Fredag:08:00 - 11:30

Verksamheten Àr verksam inom

Medicin, barn och ungdom, Astma- och KOL-mottagning, primÀrvÄrd, Dietistverksamhet