Här kan du se omdömen som Närhälsan Herrestad vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.
Om Nationella PatientenkätenHelhetsintryck
83.7%
Länets snitt: 82.6%
Läs mer
Emotionellt stöd
84.7%
Länets snitt: 78.5%
Läs mer
Delaktighet och involvering
83.7%
Länets snitt: 81.6%
Läs mer
Respekt och bemötande
92%
Länets snitt: 87%
Läs mer
Kontinuitet och koordinering
76%
Länets snitt: 74.6%
Läs mer
Information och kunskap
79%
Länets snitt: 77.7%
Läs mer
Tillgänglighet
85.4%
Länets snitt: 84.8%
Läs mer
31 jan, 2024
Att få tag på er är näst intill hopplöst, OM det är bråttom... Vi borde fixa ett akutnummer som man kan ringa om man måste ha snabba besked...Är man akut sjuk så ringer man 112 men om man t ex som i mitt fall måste ändra på en LABtid och besked måste lämnas till operationsenhet då de har en tidigare optid OM man kan komma tidare, så är det ett stort problem att inte kunna nå er!