Här kan du se omdömen som Närhälsan Herrestad vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.
Om Nationella PatientenkätenHelhetsintryck
Länets snitt: 82.6%
Emotionellt stöd
Länets snitt: 78.5%
Delaktighet och involvering
Länets snitt: 81.6%
Respekt och bemötande
Länets snitt: 87%
Kontinuitet och koordinering
Länets snitt: 74.6%
Information och kunskap
Länets snitt: 77.7%
Tillgänglighet
Länets snitt: 84.8%
31 jan, 2024
Att få tag på er är näst intill hopplöst, OM det är bråttom... Vi borde fixa ett akutnummer som man kan ringa om man måste ha snabba besked...Är man akut sjuk så ringer man 112 men om man t ex som i mitt fall måste ändra på en LABtid och besked måste lämnas till operationsenhet då de har en tidigare optid OM man kan komma tidare, så är det ett stort problem att inte kunna nå er!