Habilitering Uddevalla, Vänersborg

Vänerparken 19, 462 35, Vänersborg

Habilitering Uddevalla, Vänersborg

Välkommen till Habilitering Vänersborg. Här får vuxna som har en funktionsnedsättning stöd och behandling individuellt eller i grupp efter sina förutsättningar och behov. Vi arbetar tillsammans med kunskap, strategier och träning för att öka möjligheterna till socialt samspel, kommunikation och att klara aktiviteter i vardagen. Vi tar emot personer över 18 år som har en utredd diagnos inom Autism, förvärvad hjärnskada, intellektuell funktionsnedsättning, rörelsenedsättning

Informationen uppdaterades 17:45 - 15 feb, 2021