Närhälsan Töreboda vårdcentral, Töreboda

Närhälsan Töreboda vårdcentral

, Töreboda

Börstorpsgatan 9, 545 31, Töreboda, 54531 Töreboda

TIDBOKNING TILL LABORATORIET Vi har nu endast tidsbokning till laboratoriet. Gå till "Boka tid" eller ring till oss på 0506-197 10 och välj knappval 4 för att boka tid. DIGITALA VÅRDMÖTEN Läs mer om digitala vårdmöten och vad som är bra att tänka på: 1177.se/vastra-gotaland/digitalavardmoten DIGITALA KALLELSER Nu kan du se dina kallelser direkt i mobilen. Logga in på 1177.se, gå till inställningar och välj att i första hand få din information digitalt samt godkänn avisering och delning. Då kommer vården att skicka dina kallelser digitalt, när det är möjligt.

Rådgivning vid akut sjukdom mån-fre 8-17 tel. 0506-19710

Informationen uppdaterades 09:25 - 27 feb, 2024

1 maj, 2018

Upplever och har upplevt framförallt att bemötandet man får/kan få nästan skulle kunna liknas vid ett lotteri. Antingen drar man en vinstlott och får ett bra/bättre bemötande eller en nit. Synd ...att det enligt min åsikt inte verkar prioriteras högre på Närhälsan i Töreboda, med ett gott bemötande, det ändå är människors välbefinnande och mående som man b.la. jobbar med. Skulle alltså önska bättre bemötande, lab- personalen tycker jag däremot ständigt och allt som oftast har ett mycket trevligt och fint bemötande vilket så klart uppskattas.

6 maj, 2013

Under många år bodde och arbetade jag inom Töreboda kommun. Många gånger besökte jag vårdcentralen både eget ärende men otaliga gånger med omsorgstagare och andra som jag följde. Alldeles för många gånger va jag besviken till slut orkade jag inte längre utan bytte till Tidans vårdcentral. Trodde kanske att det hade blivit bättre med åren att Ni lärt er men jag får hela tiden rapporter om att så är inte fallet. Nu ringde jag i morse för jag är så ängslig för min bästa vän som har sökt hjälp flera gånger men känner sej inte till freds och orkar nu inte ens till affären själv. Eftersom jag skulle bli uppringd av er en tid som jag inte kunde passa. ringde jag igen och talade in ett meddelande. När jag kom hem fanns flera samtal missade och ert inpratade meddelande va inte trevligt att höra och då hade jag alldeles i onödan förklarat varför och mina olika telefonnummer och att jag hade behandling just den tid jag fått.

Här kan du se omdömen som Närhälsan Töreboda vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Vaccination mot covid-19, Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Diabetesmottagning, primärvård, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Psykologverksamhet, vuxna, Kuratorsverksamhet, Dietistverksamhet, Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Vårdcentral (BT)