Marknadsgränd 17, Tyresö Centrum, Tyresö

Synsam Tyresö

Välkommen till oss på Synsam Tyresö!

I Tyresö Centrum hittar du vår välsorterade butik, där du kan hitta glasögon, linser och tillbehör från välkända märken. Du kan även boka olika sorters synundersökningar som genomförs av någon av våra legitimerade optiker. Vi finns här både för dig som ska skaffa glasögon för första gången och för dig som endast vill uppdatera din stil.

Synundersökning hos legitimerade optiker

Vi på Synsam Tyresö har lång erfarenhet och våra legitimerade optiker kan hjälpa dig med flera olika syntest. Det kan till exempel behövas när du:

• Har svårt att se på olika avstånd
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ska ta körkort
  • Besväras av återkommande huvudvärk
  • Ofta har problem med trötta ögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi ser till att du får rätt hjälp utifrån dina behov.

Skaffa nya glasögon hos Synsam Tyresö

Vi på Synsam har ett stort urval av bågar från många olika märken, och våra rådgivare är där för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan även hyra dina glasögon hos oss, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Därtill hittar du solglasögon, linsvätska och tillbehör i vår butik.

Du kan känna dig trygg hos oss

Mycket kan hända under ett år och därför erbjuder vi dig stöd även efter att du gått hem med dina nya glasögon. Om dina glasögon skadas inom de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem utan någon extra kostnad. Skulle du uppleva att din syn försämrats under det första året är du dessutom välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri synundersökning.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Tyresö i Tyresö Centrum redan idag!

Informationen uppdaterades 16:10 - 1 feb, 2023

Söndag:11:00 - 17:00