Storvretsvägen 4, Tumba

Konsultation inför Invisalign

Kostnadsfri konsultation

Konsultation inför tandimplantat

Kostnadsfri konsultation
Inga lediga tider den närmaste månaden

Varmt välkommen till Botkyrka Dental i Tumba!

På Storvretsvägen 4 hittar du Botkyrka Dental! Här arbetar tandläkare och tandhygienister som alltid sätter dig som patient i centrum. Personalen strävar efter att ge dig tandvård med hög kvalitet, och du får alltid snabb hjälp. Här kan du få hjälp av bland annat leg. Tandläkare Antoine Elkhoury som är odontologisk sömnspecialist och främst arbetar med behandling av sömnapné och snarkningar, samt som Antoine konsulttandläkare på flera andra tandläkarkliniker.

Botkyrka Dental välkomnar både nya och gamla patienter till kliniken. Förutom svenska talar personalen även engelska, arabiska, syrianska, serbiska, grekiska, turkiska, ryska, azerbajdzjanska och polska.

Du kan känna dig trygg hos Botkyrka Dental

Botkyrka Dental har stor förståelse för att det kan vara läskigt att gå till tandläkaren, och är vana att möta patienter som upplever tandläkarskräck. Du kan få en längre behandlingstid om du önskar det, så kan behandlingen utföras i den takt du behöver.

Det här kan du få hjälp med hos Botkyrka Dental

Vi erbjuder allt från allmäntandvård och estetisk tandvård till tandkirurgi och implantat. Många patienter vänder sig till kliniken för exempelvis:

• tandläkarundersökning

• tandstensborttagning

• tandimplantat

• tandreglering med aligners

• bettskena

• injektionsbehandlingar

• specialistbehandling av sömnapné.

Botkyrka Dental delar även lokaler med Tumba Dental, som har ett av Sveriges största tandtekniska laboratorium. Det innebär att du som patient får behandling av hög kvalitet, samt snabbare hjälp med exempelvis trasiga bettskenor eller proteser.

Botkyrka Dental är anslutna till Försäkringskassan

Botkyrka Dental är anslutna till försäkringskassan. Det betyder att eventuellt tandvårdsbidrag dras av från kostanden vid ditt besök!

Välkommen till Botkyrka Dental i Tumba!

Informationen uppdaterades 10:54 - 28 mar, 2024

Antoine El Khoury

Rebecca Samuelli

Hanna Amsih

Biljana Kocka

30 sep, 2023

Väldigt nöjd med behandlingen. Mycket trevlig personal. Ett proffsigt mottagande & omhändertagande. Humana priser. Rekommenderas varmt.. Tack Rebecka, Tony & övrig personal.

21 apr, 2023

Lika nöjd som alltid !

21 mar, 2022

4 maj, 2021

Antoine Elkhoury var min utmärkta läkare. Han tog emot mig otroligt snabbt och var så proffsig man kan bli. Han erbjöd mig uppföljning av hans behandling via skype eftersom jag bor i USA. Rekommenderar hans tjänster starkt till framtida klienter!

4 jul, 2020

Jag vill absolut rekommendera denna tandvårdsklinik. Bra service och bra priser. Snabbt att få en tandläkartid.

Fråga ställd 12:37 - 7 feb, 2020

Jag haft en retainer bakom förtänderna i många år som har lossnat på en sida nu. Det är lite vass och okomfortabelt. Går det att boka tid för att lima fast den igen?

Botkyrka Dental svarar:

Hej och tack för din fråga. Det går att limma fast den igen. du är välkommen att ringa på tel nr 08-53400200. Vi hjälper dig så fort som möjligt. MVH Tdl Dani Charro

Måndag - Tisdag:08:00 - 17:00

Måndag - Tisdag:08:00 - 17:00