Storvretens vårdcentral AB

Om Storvretens vårdcentral AB

DISTRIKTSSKÖTERSKEMOTTAGNING
Alla tider till distriktssköterskorna är tidsbokade, ring på telefon 530 677 00/07 för bokning.

Stenvägen 10,TUMBA - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Storvretens vårdcentral AB

3,9

20:13 - 19 jun, 2019 skrev:

Snabbt, enkelt, smidigt, trevligt bemötande av personal, bra info om det jag kom dit för :)

4,2

16:34 - 09 nov, 2018 skrev:

Läkarna är makalösa !!!

11:37 - 31 okt, 2018 skrev:

När man kommer in och har en tid är vården mycket bra och professionell. Men att få en tid är ett gissel. 3 månader väntetid för en icke akut besök. Men akuttid går oftast att få via sköterska eller webben

3,5

10:57 - 23 jan, 2018 skrev:

Fantastisk läkare och fina sjuksköterskor som tog mycket väl hand om mig. Bra m provtagning i samma lokal!

13:35 - 03 jan, 2018 skrev:

Boka tider är under all kritik.
Finns inga tider att boka blir hänvisad till att ringa och ta upp en akuttid för någon som behöver den bättre.
Går inte att boka akuttid mitt i natten på webben går inte att komma fram kl 8:00 onormalt man kommer fram är tiderna slut
Det är som ett lotteri, vinner man en tid så ska man vara glad

2,2

08:33 - 01 dec, 2017 skrev:

Har varit med grabben hos er pga av fotskada , har fått kanoon hjälp både hos läkare ,men också hos receptionisterna som var jättebra och väldigt trevliga ,
Tusen tack

14:20 - 28 sep, 2017 skrev:

Tack 💕

12:36 - 02 maj, 2017 skrev:

Bokningen via internet borde kunna göras bättre. Som det är nu måste man vara upp till 24.00 för att kunna boka dagen efter. Det bör kunna tidigareläggas. Dessutom. Vid samtliga mina besök på Storvreten har man fått vänta trots att tiden passerat den bokade tiden. Det skulle kunna vara ok om de som arbetar i receptionen kan säga att det är en försening på si och så många minuter redan när man checkar in. När man nu frågar hur mycket förseningar det är, kan de aldrig svara...

3,0

16:30 - 27 jan, 2016