Vårdcentralen Trosa, Trosa

Om Vårdcentralen Trosa, Trosa

- Här står patienten i centrumVårdcentralen har runt 35 medarbetare som tillsammans har en bred utbildning och erfarenhet. Vår engagerade personal har tillsammans utvecklat en vård med ett helhetsperspektiv. Vi har specialvård för patienter med diabetes, astma/KOL, och behov av rehabilitering i samverkan. Vi kan erbjuda hjälp om du vill sluta röka/snusa eller om du vill ha rådgivning för att ändra andra livsstilsvanor som kost, motion och alkohol.Våra lättillgängliga lokaler ligger i ett plan med goda parkeringsmöjligheter.Varmt välkommen till oss!

Lista dig hos Vårdcentralen Trosa, Trosa

Tomtaklintgatan 2 - visa på karta

Vårdcentralen Trosa, Trosa

4,2

17:13 - 20 nov, 2016 skrev:

Jag har träffat en riktigt sympatisk läkare.

4,2