Distriktssköterskemottagningen Vagnhärad, Trosa

Om Distriktssköterskemottagningen Vagnhärad, Trosa

Vi ger råd utifrån dina besvär både per telefon och på mottagningen. Vi svarar gärna på funderingar kring allmänna hälsofrågor. Vi behandlar bland annat sår, hudåkommor, ögon- och öronbesvär. Vid behov hänvisas du till din husläkare eller annan specialist. $Välkommen också för hälsosamtal om kost, motion, alkohol och tobak.$ $Endast tidsbokade besök. Bokas på tel 0156 - 535 01

0156 - 535 01 Växelnummer
Gärdesvägen 37 - visa på karta