Kindshälsan AB Karl Gumaelius, Grimsås

Tranemo

privat allmänmedicinsk mottagning

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0325 - 744 40
Storgatan 13, Grimstorg, 514 70, Grimsås - visa på karta

Allmänmedicin

4,9

• 20:27 - 22 mar, 2017 skrev:

Mycket bra och fantastisk Läkare.

• 08:12 - 21 aug, 2015 skrev:

Jag är otroligt nöjd med Dr Gumaelius, han tar sig tid och lyssnar alltid.Läkare som han finns det inte många av idag.
    Jag känner mig priviligerad att ha en så fantastisk mottagning här i Grimsås!
    Inga Britta och Kristina är jättetrevliga och jag får alltid ett fint bemötande.

• 11:35 - 20 jun, 2015 skrev:

Jag har i drygt 20 år haft förmånen att ha Kalle G. som läkare och är mycket nöjd med det sätt som han och hans personal tagit hand om mig och min sambo! Min förhoppning är att så ska ske även framöver.