Läkarhuset Tranås

Tranås

Välkommen till Läkarhuset i Tranås. Vi finns för din skull. Du erbjuds en tillgänglig vård där vi tillsammans utformar innehållet. Ett personligt bemötande av personal du känner igen är en av grunderna i verksamheten. Förutom en bred allmänmedicinsk vård kan du även få hjälp med intyg, hälsokontroller och vaccinationer. Besök gärna vår hemsida för mer information - www.lakarhusettranas.se

Lista dig hos Läkarhuset Tranås

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 010 - 243 98 60
Vasagatan 1, Tranås - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter som är 1 och äldre.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

• 15:11 - 08 jun, 2016