Läkarhuset Tranås

Om Läkarhuset Tranås

Välkommen till Läkarhuset i Tranås. Vi finns för din skull. Du erbjuds en tillgänglig vård där vi tillsammans utformar innehållet. Ett personligt bemötande av personal du känner igen är en av grunderna i verksamheten. Förutom en bred allmänmedicinsk vård kan du även få hjälp med intyg, hälsokontroller och vaccinationer. Besök gärna vår hemsida för mer information - www.lakarhusettranas.se

Lista dig hos Läkarhuset Tranås

Vasagatan 1, Tranås - visa på karta