Närhälsan Källstorp vårdcentral, Trollhättan

Närhälsan Källstorp vårdcentral

, Trollhättan

Strömsviksvägen 16, 461 59, Trollhättan, 46159 Trollhättan

Covidvaccination och TBE-vaccination Drop-in vaccination för Covid Datum: 4/4 + 18/4 för alla över 80 år eller om du är 65 år och äldre och har en omfattande hemtjänst. Tiden för vaccination är 13:15-16:30 drop-in. Vaccination för TBE har vi bokningsbara webbtider som läggs ut en månad före utsatt tid. Dessa tider kan du boka själv på hemsidan eller ring till vårdcentralen för hjälp. Datum: 25/4 och 23/5. (Bokningsbart)

Välkommen till oss. Hos oss arbetar distriktsläkare, distriktssk och ssk med diabetes, blodtryck, astma-KOL, livsstil och hälsoinform, rökavvänjn, inkontinens, sårvård, dietist och vaccinationer. Kurator/psykoterapeut finns samt BVC. Tel-tid vard distr-ssk mellan 07.00-16.50. Vi har bokningsbara tider till alla kategorier läkare, sköterska, laboratorie. Man kan även få en bokad tel-tid. Ring 0520-494500 för att boka tid eller boka via vår hemsida. Laboratoriet har öppet månd-tors 07.30-16.15 fred 7.30-14.00 Receptionen öppen vard 07.00-17.00. Efter kl 17 vardagar samt helger kl 10-17 hänvisning till Jourcentralen Trollhättan drop-in mottagning. Tel 0520-494543.

Informationen uppdaterades 12:50 - 26 mar, 2024

4 mar, 2022

Besökte en psykoterapeut idag. Det var under all kritik! Mycket kallt bemötande, brist på både kunskap och empati. Kände mig mycket sämre efter besöket. Den personen borde inte ha med människor att göra, särskilt inte med sådana som redan har problem och är i en utsatt situation.

11 maj, 2021

28 dec, 2020

Lättillgängliga även i pandemin! Svarar snabbt på 1177/minavårdkontakter. Bra bemötande. Älskar väntrummet med kaffe och TV!

Här kan du se omdömen som Närhälsan Källstorp vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

+4652049#### Visa nummer

Distriktssköterskeverksamhet, Psykoterapi, vuxna, Allmänmedicin, Vaccination mot covid-19, Vaccinationsverksamhet, Kuratorsverksamhet, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Psykoterapi, barn och ungdom, Vårdcentral (BT)