Capio Läkarhus Torslanda, Torslanda

Om Capio Läkarhus Torslanda, Torslanda

Här får du trygg och professionell vård under generösa öppettider. Vi erbjuder dagligen akuttid till sjuksköterska för enklare akuta åkommor och vid behov finns även möjlighet att träffa läkare. Du kan också boka akuttid till sjuksköterska samma dag via 1177 eller vår hemsida. Planerad läkartid bokas via telefon.

Här finns specialister inom allmänmedicin, BVC, distriktssköterska, mottagning för dig med diabetes, astma eller KOL och psykolog. Vi erbjuder även vaccinationer och hälsokontroller och har lab för provtagning i samma lokaler.

Välkommen!

Tack för all hjälp i dag 11/5 är så tacksam för vänligt och snabbt bemötande
Många Rosor till er

Hälsningar Kristina

09:08 - 27 okt, 2016 skrev:

Kunnig och trevlig personal men långa väntetider för ett besök. Ibland kan man inte ens boka något besök då de inte har kommit igång med planeringen för nästa månad. Konstigt då Outlook fungerar flera år framåt....

3,5

15:14 - 24 aug, 2016 skrev:

Skall jag som patient bli tillfrågad vad jag tycker skall göras!!! När jag söker hjälp för något jag är orolig för. Se över era öppettider för att ta emot patienter. Ni har öppet varje dag till kl 17.00 men tar inte imot patienter efter kl 16.30 fick erfara det när jag sökte hjälp för att sy ihop min tumme.

1,8

11:22 - 28 jun, 2015 skrev:

Alltid ett gott bemötande.
Mvh Helene

11:33 - 01 jun, 2015 skrev:

Har tidigare varit mycket positiv till er mottagning. Men nu har ni ett mycket otillgängligt bemötande via telefon. Synd för det sänker er annars så bra och kunniga mottagning.

1,0

06:54 - 26 apr, 2014 skrev:

Har tidigare fått väldigt bra bemötande på er mottagning. Men de två senaste gångerna var inte lika bra. Att vara patient kan kännas ganska utlämnande. Ett mindre trevligt bemötande från läkaren kan förstärka den känslan.

04:15 - 10 mar, 2014 skrev:

Tack vare läkare Sylvia Svedberg har ja sett ett ljus i mörkret, Tack att de fins sånna som du.
Håkan