Capio Vårdcentral Amhult, Torslanda

Om Capio Vårdcentral Amhult, Torslanda

Specialister i allmänmedicin;
Våra familjeläkare är specialister i allmänmedicin. På Capio Cityklinik i Amhult finns två Distriktsläkare : Emil Johansson och Bengt Edlen. Tre ST-läkare..
Distriktssköterska;
Boka tid för såromläggning, borttagning av stygn, läkarordinerade injektioner och blodtryckskontroller. Vi har även behjälpliga med beställning av inkontinensskydd, hjälp med rökavväjning osv.

Diabetesmottagning;
Hos vår diabetessköterska kan du boka tid för diabeteskontroller och rådgivning.

Psykolog;
Vår psykolog är utbildad i kognitiv bettendeterapi. Våra familjeläkare har möjlighet att remittera till psykologen vid behov.

Laboratorium;
Här utför vi provtagningar, analyserar prover, allergitester etc. Du kan även ta prover inför andra läkarbesök.

Vaccinationsmottagning;
Här vaccinerar vi allt från resevaccin, TBE till livmodercancer.
Vi vaccinerar barn från 1 år.

Lista dig hos Capio Vårdcentral Amhult, Torslanda

Flygfältsgatan 23, 423 37, Torslanda - visa på karta

Capio Vårdcentral Amhult, Torslanda

3,0

13:54 - 04 dec, 2017 skrev:

Bra personal och bra läkare, men det är i stort sett omöjligt att få en bokad tid till läkare. Alla besök hänvisas till akuttider. Det är mao ganska dålig tillgänglighet för icke akuta åkommor och tillräckligt krångligt för att jag ska lista mig någon annanstans.

3,0