Vårdcentralen Torshälla, Eskilstuna

Om Vårdcentralen Torshälla, Eskilstuna

Välkommen till Vårdcentralen Torshälla!På läkarmottagningen, familjecentralens barnhälsovård och mödravården finns hela familjens läkare och sjuksköterskor samlade. Våra läkare har arbetat hos oss under många år, några av dem är speciellt inriktade på diabetes. Vi har även sköterskor med specialkompetens inom diabetes samt astma/KOL.Finns det något vi kan göra bättre, tar vi gärna emot synpunkter.

Lista dig hos Vårdcentralen Torshälla, Eskilstuna

Germundsgatan 39 - visa på karta