Antikoagulationsmottagningen Sjukhuset Torsby

Torsby

Välkommen till Antikoagulationsmottagningen Sjukhuset i Torsby.

Hos oss får du som använder blodförtunnande läkemedel information om din behandling och hjälp med dosering.
Du som använder Waran eller Warfarin kan, istället för pappersbrev, få din dosering genom e-tjänsterna. Anmäl i så fall ditt intresse, genom att logga in till e-tjänsterna eller ringa oss, så får du mer information.

Vår mottagning kallas även AK-mottagningen.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0560 - 471 66 Växelnummer 0560 - 470 00