Antikoagulationsmottagningen Sjukhuset Torsby

Om Antikoagulationsmottagningen Sjukhuset Torsby

Välkommen till Antikoagulationsmottagningen Sjukhuset i Torsby.

Hos oss får du som använder blodförtunnande läkemedel information om din behandling och hjälp med dosering.
Du som använder Waran eller Warfarin kan, istället för pappersbrev, få din dosering genom e-tjänsterna. Anmäl i så fall ditt intresse, genom att logga in till e-tjänsterna eller ringa oss, så får du mer information.

Vår mottagning kallas även AK-mottagningen.

0560 - 471 66 Växelnummer
Lasarettsvägen 8, 685 34 Torsby - visa på karta