Kranskärlsmottagningen Sjukhuset Torsby

Torsby

Vid ditt planerade besök hos oss följer vi upp dig som hjärtpatienter som nyligen har vårdats för hjärtinfarkt, ballongvidgning, bypass- eller klaffoperation.

Vårt arbete syftar till ökat välbefinnande och minskad risk för återinsjuknande. Det innebär bland an-nat information om diagnos och behandling, rådgivning, kartläggning av riskfaktorer och motivering till livsstilsförändringar. Vi följer upp fysiskt och psykiskt välbefinnande, medicinering, puls, blodtryck, blodfetter, blodsocker och midjemått. Operationssår och insticksställen kontrolleras.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0560 - 471 54 Växelnummer 0560 - 470 00