Hjärtsviktsmottagningen Sjukhuset Torsby

Torsby

Vid ditt planerade besök hos oss träffar du en hjärtsviktssjuksköterska som tar emot dig med hjärtsjukdomar. Sjukgymnast, arbetsterapeut, kurator, dietist och läkare är också knutna till mottagningen.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan