Anestesi-Operation-Intensivvård Sjukhuset Torsby

Torsby

Till oss kommer du som ska genomgå titthålskirurgi, allmänkirurgi, endoskopiska undersökningar och ortopedi. Vi hjälper dig som behöver smärtlindring och bedövning. Vi är enda sjukhus i Värmland som utför fetmaoperationer.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0560 - 472 30