Vårdavdelning 63 Sjukhuset Torsby

Torsby

Hos oss vårdas du med framför allt kirurgiska sjukdomar som behöver sjukhusvård dygnet runt. Avdelningen har blandad kirurgisk och medicinsk verksamhet.

Vår länspecialitet är fetmakirurgi. Dessa operationer utförs nu med titthålsteknik.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0560 - 472 40
Lasarettsvägen 8 Torsby - visa på karta
  • Måndag - Söndag 11:00 - 19:00
  • Måndag - Söndag Dygnet runt

Fria besökstider. När entrén är stängd - enligt överenskommelse.

Internmedicin, Kirurgi, Specialistsjukvård