Vårdavdelning 63 Sjukhuset Torsby

Om Vårdavdelning 63 Sjukhuset Torsby

Hos oss vårdas du med framför allt kirurgiska sjukdomar som behöver sjukhusvård dygnet runt. Avdelningen har blandad kirurgisk och medicinsk verksamhet.

Vår länspecialitet är fetmakirurgi. Dessa operationer utförs nu med titthålsteknik.

Lasarettsvägen 8, 685 34 Torsby - visa på karta
  • Måndag - Söndag 11:00 - 19:00
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
Internmedicin, Kirurgi

Vårdavdelning 63 Sjukhuset Torsby

17:16 - 26 sep, 2018 skrev:

Underbara sköterskor och läkare . Har alltid haft problem med att vara på lasarett men kan säga att här blir man så väl omhändertagen av otrolig personal så hade det jättebra.