Vårdavdelning 64 Sjukhuset Torsby

Om Vårdavdelning 64 Sjukhuset Torsby

Hos oss vårdas du med sjukdomar inom ortopedi och internmedicin som behöver sjukhusvård dygnet runt.

0560 - 471 10 Växelnummer
Lasarettsvägen 8$Torsby - visa på karta
  • Måndag - Söndag 11:00 - 19:00
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
Internmedicin, Kirurgi, Ortoped

Vårdavdelning 64 Sjukhuset Torsby

20:11 - 01 jan, 2018 skrev:

30/12 besökte vi på kvällen akutmottagningen med en liten gosse vars trumhinna spruckit efter en öroninflamation. Vi kom in omgående och fick ett väldigt fint bemötande och behandling. Den trevliga personalen tog sig tom tid att skriva ett diplom till lille Edvard.
Vi vill tacka och tala om för Er hur glada vi var när vi efteråt åkte de sju milen tillbaka till nyårssemestern i Branäs.
Varma hälsningar från en medföljande morfar

08:06 - 05 okt, 2016 skrev:

Vill ge all personal ett stort tack för att ni tog hand om mig efter min bilolycka! Jättetrevliga och snälla människor som gjorde mer än nog för att jag skulle ha det bra! Riktigt bra vårdpersonal! Tyvärr fick jag missvisande information av en läkare under helgen vilket kunde leda till att jag kunde ha skadat ryggen allvarligt om jag rörde på mig för mycket. Tråkig miss!

4,2

19:18 - 13 feb, 2016 skrev:

Vill tacka personalen på avd 64 för bästa möjliga omvårdnad sedan jag fick mitt onda knä opererat av duktiga läkare på ert fina sjukhus. Skulle få vänta 8 mån på operation i Östersund. Det tog bara 4 veckor så va jag hos er den 18/1 den 22/1 fick jag åka hem till Jämtland igen. Nu tränar Jag varje dag blir bättre och bättre. Ser framemot en smärtfri sommar. Örjan Forsslund

12:01 - 19 apr, 2015 skrev:

Fick en ny höftled på vä sida inop den 15/4 och sitter hemma nu den 19/4 och tycker att det gått bra. Otroligt fin vård fick jag på Torsby Sjukhus. Fantastiska Läkare och övrig personal. Tack alla inclucive alla på Avd 64 samt allt bemötande jag fick då jag ju kommer från Dalarna och ville ha op gjord så tidigt som möjligt, men det skulle dröja minst 8mån i Falun och nu blev det klart på en månad bara. minst 5 i betyg. MVH Göran Granström

06:56 - 18 okt, 2013 skrev:

Vården oklanderlig personalen var omvårdande.Proffs i mina omdömen. En klar5