Barnavårdscentralen vårdcentralen Torsby

Om Barnavårdscentralen vårdcentralen Torsby

Till oss kan du vända dig med frågor om ditt barns hälsa och utveckling.

Vi arbetar med förebyggande hälsovård för barn 0-6 år. Vi erbjuder stöd och information om till exempel amning, kost, vaccinationer, sömn, språkutveckling, syn, hörsel, egenvård och barnsäkerhet.

Vi arbetar med tidsbokade mottagningar, kontakta oss gärna och boka en tid.

Lasarettsvägen 8, 685 34 Torsby - visa på karta
  • Måndag - Fredag 12:00 - 12:45 Lunchstängt