Vårdcentralen Likenäs

Om Vårdcentralen Likenäs

Till vårdcentralen kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under hela livet.

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan också få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Om du behöver hälso- och sjukvård som inte vi kan erbjuda hjälper vi dig vidare.

Välkommen till oss!

Enhetschef: Isabel Lindgren
054-614112
Biträdande enhetschef: Birgitta Persson
0564-47979

Lista dig hos Vårdcentralen Likenäs

0564 - 479 50 Växelnummer
Krokbacksvägen 1, Likenäs - visa på karta
Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Dietist, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral