Vårdcentralen Torsby

Om Vårdcentralen Torsby

Till vårdcentralen kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under hela livet.

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan också få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Om du behöver hälso- och sjukvård som inte vi kan erbjuda hjälper vi dig vidare.

Välkommen till oss!

Enhetschef Isabel Lindgren
054-61 41 12

Lista dig hos Vårdcentralen Torsby

0560 - 473 00 Växelnummer
Lasarettsvägen 8 Torsby - visa på karta
  • Måndag - Fredag 12:00 - 12:45 Lunchstängt
Astma, stödverksamhet, Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Diabetesvård, Dietist, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Ungdomsmottagning

Vårdcentralen Torsby