Torsås hälsocentral

Torsås

Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vårt mål är att se till hela dig som individ och att kunna erbjuda dig kontinuitet i form av en fast läkarkontakt. Vi har fokus på hälsa och utöver den vanliga sjukvården kan du även få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Välkommen till oss!
Verksamhetschef Eva-Lotta Johansson

Lista dig hos Torsås hälsocentral

Badhusgatan 20, Torsås - visa på karta
Astma, stödverksamhet, Diabetes, stödverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Hjärtsviktsmottagning, primärvård, Husläkare / vårdcentral, Hypertoni, stödverksamhet, Inkontinens, stödverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård, Minnestörning, Psykolog

00:25 - 03 jul, 2018

12:57 - 20 apr, 2017