Folktandvården Torsås

Torsås

På Folktandvården Torsås är vi tre tandläkare, en tandhygienist och fem tandsköterskor som erbjuder modern tandvård med dig som patienten i centrum. Hos oss får du ett gott bemötande av personal med bred kompetens.

Vi tar emot kunder i alla åldrar, och hela familjen kan få en tid tillsammans. Vi har bred kompetens inom många områden som t.ex. att tandvårdsrädda kan erbjudas lustgasbehandling som utförs av specialutbildat tandvårdsteam, barntandvård, protetik och implantat. Vårt huvudfokus är alltid förebyggande tandvård för att du på lång sikt ska få en så god munhälsa som möjligt. Vi erbjuder Frisktandvård-fast pris på tandvård.

Klinikchef: Ann Lindberg
Tandläkare: Charina Pettersson, Karen Weiss och Ghiath Al Bitar
Tandhygienist: Eivor Johansson Helgesson
Tandsköterskor: Lena Dahlström, Carola Andersson, Methawee Persson, Linda Andersson och Caroline Jägerklou

Badhusgatan 20, Torsås - visa på karta
  • Onsdag - Torsdag 07:00 - 17:00